3.14.2014

Give-away | Closed

 photo Schermafbeelding2014-03-14om153800_zps160955e5.png
Nederlands: Sinds er zoveel leuke reacties waren op de Primark give-away kon ik niet laten om nog een giftcard weg te geven. Dit keer namelijk een giftcard ter waarde van $30 bij de online winkel Chicnova. Benieuwd wat je moet doen om te winnen? Klik dan snel op "Read More!"

English: Since I got so many good reactions to my previous give-away I decided to throw another give-away. This time a giftcard from Chicnova worth $30. Are you curious what you must do so you can win this giftcard? Click on "Read More!"

 photo Collage2jpg_zps70e7e448.jpg Nederlands: Deze give-away is open tot 24 Maart 2014 dan kies een winnaar uit en ik stuur de uitslag naar chicnova zo krijgt de winnaar vervolgens een mailtje van chicnova met de giftcard code.  Deze give-away is open voor wereldwijd.

Engels: This give-away will be open till the 24th of March, I will chose the lucky one. That person will be contacted by Chicnova. This give-away is open for world wide.

Wat moet je doen? | What do you have to do?
- Leave a comment down below with your mail address so I can reach you
- Follow Blame The Fireworks on Bloglovin' and like this blog article
- Follow Blame The Fireworks on GFC (see in the side bar)
- Like Blame The Fireworks on Facebook
- Like Chicnova on Facebook

Goodluck!

The winner is Sanne v.d. Horst! 

21 comments:

  1. Woehooee, first comment:)
    Ik doe natuurlijk mee! Ik volgde je al met GFC, nu ook met bloglovin' en ik heb beide facebookpagina's geliked. Hopen dat ik win, die tas op het eerste plaatje is echt prachtig!
    Liefs,x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik was mijn email vergeten:)
      Myjourneythroughstyle@live.nl

      Delete
  2. Ik doe ook mee!
    Ik kende Chicnova nog niet, maar ik vind alle dingen die jij laat zien alvast heel mooi :)
    Ik heb alles gedaan wat ik moest doen!

    ReplyDelete
  3. Ik doe mee!
    a.duijster @ hotmail . com
    Maar dan zonder spaties :)
    Liefs

    ReplyDelete
  4. Super leuk! Ik doe zeker mee en heb alle stappen gedaan. Mijn mail is naomifidder@gmail.com
    xxx

    ReplyDelete
  5. super leuk maar ik sla deze eventjes over omdat ik al heel veel win-acties heb gewonnen haha .. en er zit denk ik iets in mijn naam waardoor dat ook komt? geen idee heb er nu al 12 gewonnen haha dus iedereen word dat een beetje zat denk ik.. volgende keer doe ik weer mee, alvast een heel fijn weekend x

    ReplyDelete
  6. Leuke actie, ik loot graag mee.
    Ik volg je op Bloglovin en heb het artikel geliked.
    Ook heb ik beide Facebook sites geliked.
    anita71@planet.nl

    ReplyDelete
  7. Super!! Ik doe graag mee.
    sepia [at] home . nl

    ReplyDelete
  8. Heel leuk! Ik doe graag mee!
    Ik heb alles gedaan en mijn mail is: judithhuls@hotmail.nl

    XO
    POLAROID GIVEAWAY!

    ReplyDelete
  9. dagmarka.m@wp.pl
    GFC dagmarka
    Bloglovin' Dagmara Marut
    Facebook Dagmara Marut

    ReplyDelete
  10. Ah wat leuk! Ik doe graaf mee!
    Je bent zo'n lief meisje! Ik word altijd vrolijk van jou!
    veel liefs,
    sannevdhorst@hotmail.com

    ReplyDelete
  11. Bloglovin: Joana Bento
    GFC: livingbelowtheclouds
    email: livingbelowtheclouds@gmail.com
    Facebook: Living Belowtheclouds

    ReplyDelete
  12. Email: patricia12391@sapo.pt
    Bloglovin / GFC / Facebook: PatrĂ­cia Sara

    ReplyDelete
  13. Aah leukk! Ik word helemaal hebberig van die collages haha, dus ik doe gezellig mee! Ik volg je al op Bloglovin etc etc en zal even de Facebook van Chicnova opzoeken nu!

    ReplyDelete
  14. Aahh dat eerste setje is ontzettend leuk! Zo'n giftcard zou nu echt zo goed uitkomen, omdat ik moet sparen (mwehh). Ik doe zeker mee!:)

    Blog: www.saladofvogue.nl
    E-mail: allicia.raaijmakers@hotmail.com

    ReplyDelete
  15. Hi! My e-mail is misajocket@gmail.com :D ♥

    ReplyDelete
  16. My email is imsocute09 at gmail.com :-)
    I followed on GFC and liked both pages on Facebook!
    Thank you for having this giveaway!

    ReplyDelete

Thank you for visiting my blog! Questions? Mail me at blamethefireworks@hotmail.com

Theme created by Sweet Lemon Grey Designs