2.07.2014

Outfit | Wake Me

 photo Schermafbeelding2014-02-07om154310_zps96797466.png Nederlands: In mijn eerste plog liet ik zien dat ik naar de Primark was geweest, dus het werd tijd om mijn nieuwe aankopen te laten zien in een echte outfit. Klik op "Read More" om de rest van de foto's te zien.  

English: In my first plog I showed you that I went to the Primark so it was time to show my new buys in an outfit. Click on "Read More" to see all outfit-photos. 
 photo foto6jpg_zps5d06ec88.jpg photo foto4jpg_zpsa30b407b.jpg© Chantal Lenting   
(Photos are taken with a Nikon D3000 and edited with Afterglow.)
 
Cardigan, Top, Bag, Necklace, Shoes, Leggings Primark | Watch Casio* | Rings SIX 

Wake Me by Message To Bears

17 comments:

  1. Haha, een hele primark outfit! Die top is wel echt té cute!

    Liefs, Apollonia
    http://velvet-goddess.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Alles wat je draagt ziet er super tof uit! Ik heb die tas ook maar dan in het zwart (:

    ReplyDelete
  3. wauw staat je heel goed meis
    www.rachelkromdijk.nl

    ReplyDelete
  4. Mooi! (Ik ben vooral fan van je schoenen!)

    ReplyDelete
  5. Leuke outfit, heb het vest op dit moment ook aan haha! Vind je laarsjes ook heel leuk.

    ReplyDelete
  6. I love that bag :) It makes outfit more interesting, great look :)
    Muilo Burbulai

    ReplyDelete
  7. Dat vest is echt super mooi! Leuke outfit :)
    Liefs,
    iris

    ReplyDelete
  8. Aah jouw stijl is leuk! (: Ik vind de kleuren echt super mooi bij elkaar!

    ReplyDelete
  9. Omg, dat vest is echt perfect! Mijn jas lijkt er op maar die is stom om binnen aan te houden. Wauwie! Hebben!

    ReplyDelete
  10. staat je erg goed meis
    een fijn weekend alvast
    www.rachelkromdijk.nl x

    ReplyDelete

Thank you for visiting my blog! Questions? Mail me at blamethefireworks@hotmail.com

Theme created by Sweet Lemon Grey Designs