2.22.2014

Outfit | Dark

Nederlands: Het is de afgelopen dagen echt super lekker weer geweest, gisteren was het zo'n veertien graden dus ik besloot weer eens een rokje aan te trekken. Ben je benieuwd naar de volledige outfit? Klik dan snel op "Read More"!

English: I decided to wear skirts again since the weather is so lovely. Curious to see the whole outfit? Click on "Read More"!
 photo Schermafbeelding2014-02-22om172922_zpsd020721e.png  photo photo5kopie_zpsdf93e392.jpg  photo Schermafbeelding2014-02-22om172949_zpsffe1d15a.png  photo photo2-111jpg_zps0026d545.jpg
© Chantal Lenting 
(Photos are taken with a Nikon D3000 and edited with Afterlight.) 

Blouse H&M | Skirt & Boots Primark | Clutch Fringed.nl* | Watch Casio* | Rings Vintage, H&M | Necklace SIX


Dark by Luke Sital Singh

23 comments:

  1. Wat een geweldig rokje! Je hele outfit is sowieso tof (:

    ReplyDelete
  2. wat een leuke outfit :)
    liefs Rhoda
    http://fashiographyy.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  3. Aah ik vind jouw stijl tof (: Die blouse wil ik ook hebben, zo mooi!

    ReplyDelete
  4. Wauw echt een vette outfit heb je aan!
    Staat je mooi :)

    Liefs, Annewil
    http://annaw-blog.tumblr.com

    ReplyDelete
  5. Super schattige outfit! Ik zag je in de bloggerlist van Ilovefashionnews staan! Leuke blog heb je (:

    ReplyDelete
  6. Hele leuke outfit! En geschikt voor heel veel gelegenheden, mooi!

    ReplyDelete
  7. Hele leuke outfit! En geschikt voor heel veel gelegenheden, mooi!

    ReplyDelete
  8. Gave outfit! Echt leuke accessoires ook (:
    x

    ReplyDelete
  9. Dankjewel voor je lieve reactie! Ik vind je blog echt heel leuk, ik ga je nu meteen volgen (: Gave shorts, ook erg leuk gecombineerd met het blousje!

    Liefs, Janna

    ReplyDelete
  10. Wat een ontzettend leuke outfit, en die eerste foto vind ik zo tof! :)

    ReplyDelete

Thank you for visiting my blog! Questions? Mail me at blamethefireworks@hotmail.com

Theme created by Sweet Lemon Grey Designs