2.14.2014

Fashion | How to combine Esprit items

Nederlands: Ik moet eerlijk toegeven als ik aan het winkelen ben loop ik niet snel de Esprit binnen. Waarom? Ik heb eigenlijk geen idee, ik dacht altijd dat de kleding die ze verkopen niets voor mij was maar integendeel! Ik kijk op de webshop van Esprit.nl en ze hebben echt super leuke kledingstukken die onwijs graag wil hebben! Nieuwsgierig? Klik snel op "Read More" om verder te lezen!

English: I have to be honest, when I am shopping I never go to the Esprit.nl. Why? I would honestly not know. I visited their webshop and they have such lovely clothes I deseprately want to have! Curious? Click on "Read More"! 




  photo outfit1kopie_zps0c5c197f.jpg
Nederlands: De eerste outfit is echt een normale alledaagse outfit. Door het vest toch onwijs comfortabel en de cut-out laarsjes maken het zeker een stuk interessanter. Nu nog een leuke ketting en tas erbij en helemaal klaar!

English: The first outfit could be a normal outfit. The cardigan makes it comfortable and the cut-out boots make the outfit more special. Just add a nice bag and necklace and you will be ready to go!
 photo outfit2kopie_zpsde7146c3.jpg
Nederlands: Deze outfit zou ik zo dragen in de lente, wanneer ik bijvoorbeeld ga winkelen of naar de bieb ga om een leuk boek te halen en deze vervolgens te lezen in het koffiehuis met appeltaart en een goede kop koffie.

English: I would wear this outfit on a nice spring day when I go shopping or go to the liberary to get a nice book.
 photo outfit3jpgkopie_zps208716fd.jpg
Nederlands: Wat is jou favoriete outfit? Winkel jij wel eens bij Esprit?

English: What's your favourite outfit? Do you shop at Esprit? 


8 comments:

  1. wat mooi en leuk gecombineerd!

    ReplyDelete
  2. Dr tweede vind ik mooi! Wat zijn die konijntjes lief!♡

    ReplyDelete
  3. Leuk gedaan met Fifi Lapin (is het toch :p?)! Mijn favoriete outfit is #1!

    ReplyDelete
  4. Superleuk gedaan met die konijntjes er naast! En leuke combinaties!

    Liefs, Merel

    ReplyDelete
  5. Awh, echt heel erg leuk gedaan! Ik vind de eerste het leukst!

    ReplyDelete
  6. Tof gemaakt! Esprit heeft inderdaad leuke items.

    ReplyDelete

Thank you for visiting my blog! Questions? Mail me at blamethefireworks@hotmail.com

Theme created by Sweet Lemon Grey Designs